مواد طبیعی برای زیبا و جوانسازی پوست شماست .

محققان در تحقیقات خود به این نتایج دست یافته اند که : "عسل خام برای پوست شما شگفت انگیز است به این دلیل که خواص ضد باکتریایی و مفید بودن آنتی اکسیدان های ذخیره کننده پوست را خنثی می کند". "آیا شما به دنبال یک راه حل ارزان قیمت یا یک درمان قوی برای پوست صورت خود هستید، عسل خام می تواند به شما کمک کند تا درخشش پوست صورت خود را دوباره به دست آورید."

 

ماسک عسل

والاس به ما می گوید که یکی از ساده ترین چیزهایی که می توانید با عسل خام انجام دهید، کاربرد آن به عنوان یک ماسک است. او می گوید: "عسل خام می تواند منافذ را از بین ببرد، در حالی که به طور همزمان رطوبت را به پوست خشک شده تحویل می دهد."

یک لایه نازک از عسل خام را کمی ملایم با استفاده از یک حرکت دایره ای به پوست اعمال کنید.
ترک عسل حداقل 30 دقیقه و سپس به آرامی آن را با آب گرم بشویید. "شما می بینید که آن را به راحتی شستشو می دهد، و پوست شما را نرم و براق می کند."


بیشتر: ماسک صورت  موز با عسل را ایجاد کنید.


اسیفولیاتور عسل

شما می توانید پوست خود را یک بار یا دو بار در هفته با یک اسکراب ملایم ساخته شده با عسل نرم و تمیز کنید.
والاس توضیح می دهد: "پودر کاکائو، پوست را آرام می کند، در حالی که عسل پوست را آرام و صاف می کنددر مورد استفاده از این دستور برای از سر تا پا نترسید - بازوها، و پا های شما نیز از این ترکیب ساده و موثر بهره مند خواهند شد.
حمام عسل

با تغییرات فصلی و نوسانات دمایی ممکن است پوست شما   دچار التهاب های شدیدی گردد .حمام گرم با مواد تشکیل شده از عسل بعنوان تسکین دهنده می تواند التهاب پوست شما را کنترل کند، "والاس تأکید می کند. اضافه کردن دو فنجان عسل به یک حمام آب گرم میتواند برای درمان التهاب های پوستی مفید باشد .یک فنجان عسل به وان حمام  اضافه کنید و بمدت 15 دقیقه تا یک ساعت در وان حمام حاوی عسل دراز بکشید تا بدن شما از سلول های مرده پوست بدون سوزش خلاص شود.