که مواد و عناصر مختلفی مانند کربوهیدرات‌ها، آنزیم‌ها، آمینواسیدها، اسیدهای آلی و همچنین مواد معدنی زیادی را در خود دارد که برای سلامت بدن افراد در هر گروه سنی مفید است. به طور مثال، می‌توان به اظهار نظرهای متخصصان طب سنتی درباره خواص این ماده غذایی ارزشمند اشاره کرد، مصرف عسل با سیر برای رفع سرما خوردگی مفید است و اگر هر روز خورده شود، عمل گوارش را آسان‌تر می‌کند.

دیگر اینکه اگر آن را با شیر مخلوط کنید و بخورید، التهاب و ورم گلو را از بین می‌برد. اما خواص این شهد گیاهی طلایی رنگ، به همین جا ختم نمی‌شود و خواص زیادی برای سلامت ما دارد، مواردی که در طب اسلامی نیز به آن‌ها پرداخته شده است.

 

بیشتر عمر کنید

اگر می‌خواهید طول عمر بیشتری داشته باشید، توصیه ما به شما، مصرف روزانه یک قاشق مرباخوری عسل است. استفاده از این شیرینی طبیعی، سلامتی‌تان را بیمه می‌کند. جالب است بدانید بیشتر افرادی که عمر طولانی داشته‌اند، به طور منظم از این دسترنج زنبورعسل استفاده کرده‌اند. اگر هم در بخشی از بدن خود دچار زخم یا التهاب بوده و نگران بهبود آن هستید، باز هم پیشنهاد ما برای تسریع در روند درمان، خوردن عسل است، زیرا این شهد به علت خواص درمانی سریع، در درمان زخم‌ها کاربرد دارد، موضوعی که نه‌تنها متخصصان طب سنتی بر آن تاکید دارند، بلکه پزشکان نیز آن را پذیرفته‌اند. پس اگر خود یا یکی از آشنایان‌تان دچار زخم معده یا زخم پای دیابتی هستید، بهتر است این شیوه درمانی را نیز امتحان کنید.

جالب است بدانید بیشتر افرادی که عمر طولانی داشته‌اند، به طور منظم از این دسترنج زنبورعسل استفاده کرده‌اند. اگر هم در بخشی از بدن خود دچار زخم یا التهاب بوده و نگران بهبود آن هستید، باز هم پیشنهاد ما برای تسریع در روند درمان، خوردن عسل است، زیرا این شهد به علت خواص درمانی سریع، در درمان زخم‌ها کاربرد دارد.